Forelskelses Fonden

Idegrundlag:

At skabe en fond som har til hensigt at uddele et vist antal rejselegater til ny forelskede par.
Der bliver ikke skelnet mellem sesuelt orientering her.

Forelskelsen er en helt unik tilstand med en særlig udvidet og følsom perception.
Derfor bør et ny-forelsket par i det mindste som et minimum få et frirum på
en uge eller 2, for at kunne pleje tilstanden, hinanden og kærligheden optimalt.
Rejselegaterne bliver være af en værdi på ca. 20 000 kr.

Der findes et utal af fonde for nødlidende, sygdomsramte , fonde som er slægtrelaterede,
fonde til præmiering af de særlig dygtige indenfor et givent felt, men ingen fond som
denne, der vil præmiere, forelskelsen som tilstand.

Etablering:
Først  skal fonden etableres og godkendes hos civilstyrelsen mht. vedtægter, praksis, økonomi,
og retningslinjer samarbejdspartnere og sponsorer.Dernæst laves en website, og så kontaktes
(Her forudsættes det, at en hovedsponsor allerede er på plads.)
Dernæst laves en website, og  yderligere potentielle sponsorer og rejsebureauer kontaktes.
Udvalgte medier indkaldes til en pressekonference, som vil gøre opmærksom på den nye fonds
eksistens, samt referere til hjemmesiden, hvor private kan donere mindre beløb.

Praksis:
Skulle alt gå som forventet vil fonden indenfor et års tid have en kapital på 1 -1,5 mill kr.

Uddelingen:
Skal ske ca. 2 gange årligt, og antallet af legatet vil være afhængig af fonden kapital , og forventede
indtægt fremover.

Det siger sig selv , at denne fond af mange vil blive betragtet som et tag selv bord for en lille frisk
ferie, og mange derfor vil forsøge at snyde sig til et legat.
Derfor skal alle ansøgerne gennem en mindre session, hvor deres tilstand vil blive clearet af en dygtig
clairvoriant, som straks vil kunne se om auraen taler sandt.

Konceptet her er ikke tænkt som endnu et underholdingsprogram i tv.
Men deltagerne må dog være forberedt på en vis medieovervågenhed i
et mindre omfang.

 

Reklamer

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s